Mina sidor

  • Vilken webbläsare ska jag använda?

    Svar: Vi rekommenderar att du använder Firefox, Chrome, Safari eller annan webbläsare. Vi avråder dig från att använda Internet Explorer.

    50 av 60 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Vilken webbläsare har jag? Och hur ser jag vilken version?

    Svar: Testa din enhet här. Klicka på gröna rutan "Problem med Mina sidor"

    15 av 56 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Var hittar jag min utbetalningsspecifikation?

    Svar: För att titta på och skriva ut utbetalningsspecifikationen går du till Mina ärenden - Utbetalningar. Titta under Tidigare utbetalningar. Klicka på specifikation.

    7 av 7 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Behöver jag acceptera cookies?

    Svar: Ja, det behöver du göra för att Mina sidor ska fungera.

    3 av 4 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Hur loggar jag in från en dator som inte är min?

    Svar: För att logga in på en dator som inte är din måste du skaffa Mobilt BankID. Mobilt BankID skaffar du via din internetbank och installerar på din smartphone eller surfplatta. 

    Har du inte möjlighet att skaffa Mobilt BankID får du fylla i dina kassakort på papper och posta dem till oss. Beställ papperskassakort på www.aea.se/papper.

    4 av 5 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Jag får upp en grå sida när jag loggar in på Mina sidor via mobilen/surfplattan och kommer inte vidare. Varför?

    Svar: Antagligen har du Privat surf inställt för att surfa på mobilen kan du få problem med att logga in. För att Mina sidor ska fungera korrekt behöver du avaktivera Privat surf.

    16 av 31 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Hur vet jag att mitt kassakort är skickat?

    Svar: Du kan kontrollera detta genom att gå in på Inskickade kassakort. Ditt kassakort ska då ha statusen Aktuell. När du nyligen har skickat in ett kassakort kan det ta några minuter innan det registreras, och kassakortet ligger då som Behandlas innan det får statusen Aktuell.

    8 av 10 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Hur ändrar jag inskickade kassakort på Mina sidor?

    Svar: Tryck på rubriken ”Kassakort”, välj sedan ”inskickade”´, klicka på det kassakort som du vill rätta, välj sedan alternativet ”Ändra/ rätta” för att öppna upp kassakortet, ändra den information som blev fel och skicka in kassakortet på nytt med ditt BankID.

    13 av 17 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Jag kan inte skicka in och signera mitt utkast.

    Svar: Ta bort utkastet och fyll i kassakortet på nytt.

    Använder du dator? Testa att installera senaste versionen av BankID säkerhetsprogram från install.bankid.com  

    2 av 15 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej

  • Måste jag tillåta pop up-fönster?

    Svar: Ja, vissa tjänster i Mina sidor till exempel Skriv ut och spara dokument kräver att du tillåter popup-fönster.

    1 av 1 personer tyckte att de fick svar på sin fråga

    Fick du svar på din fråga? Ja Nej